Mintys nebesilieja laisvai. Minčių srautą kažkas stabdo. Vis dažniau sau užduodu klausimą ‘Ką dabar (at)rašyt/(at)sakyt?’. Kažkas, matyt, pažeidė smegenis. Mane sulaužė kaip madeinchina šūdą. Arba pats sulūžau/susilaužiau.

S. šiandien mokykloj nedavė ramybės, bet taip tik praskaidrina fuckin rutiną ir pertraukas, kurios mane emociškai biesina. Taip pat kiekvieną kartą emociškai subiesina prisiminimas, kai per Naujuosius S. pažadino savo dainavimu/staugimu.

Su Guo buvau susitikęs. Emmm… Čia buvo penktadienis. Pakalbėjom apie viską. Rekomenduoju tai ir tau. Kaip gerai po to jaučiaus – atsigavęs. Ir net minčių srautas buvo grįžęs. Tądien grįžo ir karštakošiška mano pusė, kurios padariniai buvo šūdini. Aš avigalvis.

Sekmadienį buvau bažnyčioj. Kokia gera atmosfera, koks geras jausmas, kokia atgaiva. Graudinančiai teisingus žodžius girdėjau – ‘Samueli! Samueli!’. Aš vis dar negaliu teigti, kad esu tikintis. Man bažnyčioj tiesiog gera, malonu būt.

Šiandien pasigriebiau naują vairuotojo pažymėjimą (su nauja pavarde). Galiojimo laikas – 2 metai nuo senojo pažymėjimo išdavimo datos. Aš jau naiviai tikėjausi, kad naujasis galios 10 metų. Šitfak.

FSM. Edgaras pradeda daryti verslą. Aš matau, kad pasieksim tikrai neblogus rezultatus, jei tik pasistengsim. Tereikia viską padaryt gerai…

Mano, kaip ramaus vairuotojo, patirtis jau siekia 80 km. Perjungiu ties 2k rpm (blogiausiu atveju – 2,5k rpm). Vairuojantys supras, kad tai yra labai ramus važinėjimas. Stabdau irgi palengva. 0#=90#.

2 koment. to “Well, fuck tavo nuomonę su ta visa visuomene”

  1. π- 2009 01 27, 22:10

    Nepamiršk, kad šitaip taupydamas benziną apkrauni variklį, taipgi ir sankabą, bei turbūt greičių dėžę (taip, nežinau tiksliai, bet visgi, jeigu neredukuoji žemesne pavara, tai daugiau jėgos reikia iš variklio, labiau dėvisi viskas). Ramus važiavimas tada, kai mažiau spaudi gazą, o ne tada, kai anksčiau perjugni pavarą. Tegu nesu teisus šimtu procentų, bet consider this, pavaras reikia perjungti optimalioms apsukoms esant (kurios dargi juk kinta, nelygu, ar važiuoji į bbd statų kalną ir pučia vėjas tiesiai į nosį, ar visai ne), o ne kuo mažesnėms. Kitaip net ir “ramiai” važiuodamas būsi pilotas.
    Nepasiduok ir viską apgalvok pats, patarimų semkis ne iš tamsios liaudies išminties (tokių kaip aš), o iš kokių nors patikimų šaltinių. Nežinau tik kur tokie slypi :)

  2. Tarakonaz- 2009 01 27, 22:15

    Taip, žinau aš, Pauliau. Reikia važiuoti taip, kad automobiliui nebūtų sunku. Tikrai jaučiasi, kada jam per sunku – tada metu žemesnę. (: Hondoj ‘sunkumas’ prasideda nuo ~1500 ir žemiau. Todėl jungiant prie 2k lygiame kely, visai nieko tokio.

Rašyti komentarą