Tarakonaz

Pirma oficiali avarija

Viskas prasidėjo nuo to, kad truputį pramiegojau ir teko skubėt į istorijos kontrolinį. Taip, prisilaksčiau. Įsukau jau į kiemą mokyklos link – greitis 30-40, truputį šlapias kelias ir dygliai ant padangų. Stabdymas, stengimasis išvengti smūgio ir bum. Nuo smūgio užšokau ant bordiūro – 10 cm nuo stovinčios Audi (lipti teko pro keleivio duris). Sumedžiota Vectra. Iškvietėm policiją – atvežė deklaracijas, nes kažkaip nieks jų neturėjo (prie progos degalinėj reiks paimt kokias 3, nes pridaryt klaidų (kurių negalima taisyt) nesunku). Galiausiai deklaracija buvo užpildyta, nuvažiavom į draudimą – užpildėm dar kelis popierius, nufotkino automobilius ir tiek… Vectrai – sparnas (kaip garmoškė), bamperis (nubrozdintas), posūkis (dingo), dar gal kapotas (apibraižytas, bet vizualiai neįlenktas), žibintas (neblogai į vidų įstumtas) ir, kiek matėsi, lonžeronas irgi pakankamai sulankstytas; Hondai (arčiau) – sparnas (gal nereiks naujo), bamperis (stipriai), posūkis (iš inercijos nuskrido už metro ar dviejų), žibintas (bet visos lemputės sveikos)… Smūgis 8:50, policija ~10:00, pabaiga 12:00. Bėždžionėlė labai naglai tinka prie crasho. Gal tai mane apramins? 2#=106#.

3 koment. to “Pirma oficiali avarija”

  1. Tomas- 2009 03 20, 23:04

    Na nelaimė. Šiaip šiandien DAUG avarijų buvo matyt! Užuojauta. Šiaip, gal tai namiokas, kad mokslai palauks?

  2. Tarakonaz- 2009 03 21, 00:22

    Greičiau jau namiokas, kad per greit lakstau… (:

  3. P.- 2009 03 21, 00:24

    Munkey – bene labiausiai įsiminęs dalykas iš viso vaizdo, nes irgi skubėjau į istoriją. ;)

Rašyti komentarą