Tarakonaz

Mazda 6 ir Subaru Outback

Testavom! Tiesa, aš buvau keleivio vietoje, tai anoks ir ‘testavimas’. Pirmoji buvo naujoji Mazda 6 (2.0 litrų, automatinė pavarų dėžė) – atrodo išties įspūdingai. Viduje gan patogu, niekas nesukelia diskomforto. Salono apdaila santūri, graži, atrodo kokybiškai. Neprisisegus diržo priekyje, pypsi ir šviečia lemputė, o gale neprisisegus niekas nepypsės, degs tik lemputė. Labai gerai – mama tingi segtis diržą, o aš jai dėl to vis ūžiu smegenis. Užvedus automobilį, automatiškai įsijungia šviesos ir šildomas langas. Pajudėjom. Pradžiai kiek nedrąsiai, bet po kurio laiko išsukom iš aikštelės. Pirmas įspūdis – malonus ir švelnus važiavimas, bei stabdymas. Stabdymas nustebino labiausiai – stabdo labai tolygiai, net sakyčiau, maloniai. Tiesiog nesijaučia to momento, kai pradedama stabdyt ir visas stabdymo laikas tiesiog praplaukia. Kelio nelygumai sugeriami pagirtinai. Nesitikėjau tokio jausmo. Pakaba kiek kietesnė nei senesniame modelyje, nes sugeriami visiškai visi nelygumai, bet jie sugeriami minkštai. Sunku apibūdinti tą jausmą, bet labiausiai tinkanti frazė ‘minkštas kietumas’ (logikos neieškokite). Oras, beje, buvo tragiškas – minusinė temperatūra ir lietus, todėl ant valytuvams nepasiekiamų lango vietų susidarė ledas. Važiuojant ant 140 km/h mama sugalvojo pažiūrėt kaip mašina laikosi ant kelio ir ‘truputį’ pasiukiojo vairą. Aš su Mazda atstovu persigandom, o ji leptelėjo ‘truputį slysta’ (prisiminkite, koks buvo oras). Automatinė greičių dėžė jungia pavaras ties ~3000 aps/min, o jei važiuojama agresyviau – ~3500 aps/min. Dar galima pasirinkti sekvencinę (pusiau automatinę) pavarų dėžę, kur pavaras perjungi pats, bet nėra sankabos pedalų. Deja, pamiršau pasiūlyt išbandyt šią naujovę. Prietaisų skydelis labai patogus – viskas ko reikia išdėstyta aiškiai ir tvarkingai. Beveik viską galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais. Muzikos megėjams suteiktos labai geros sąlygos – 6 diskų keitiklis viduje, o ne bagažinėje, o atidarius porankį yra ‘aux’ jungtis, per kurią galima pajungti mp3 grotuvą. Už papildomą kainą galima užsisakyti ‘bose’ audio aparatūrą. Dar viena maža smulkmenėlė, kuri man labai patiko – raktelis, kuris labai smagiai iššoka (truputį skiriasi nuo nuotraukoje esančio – vietoj raudono mygtuko su šauktuku yra juodas su bagažinės atidarymo funkcija). Pavyzdys imtas iš Bentley, o tai jau gan neblogai. Sekantis automobilis – Subaru Outback (2,5 litrų, automatinė pavarų dėžė (Legacy nedavė…)). Buvo dar likę įspūdžiai po Mazda 6, todėl nustebinti buvo sunku. Ir nenustebino. Priešingai – labai nepatogu sėdėt. Ir ne tik man, bet ir mamai. Tikėjausi, kad jausis automobilio aukštis, bet sėdynės atstumas nuo žemės dar mažesnis nei Mazda 6 ir dabartinės mamos ’96 Honda Accord. Po to jau pripratau. Variklio galingumo nesijautė. Galbūt dėl automatinės pavarų dėžės, gal dėl AWD sistemos, o gal ir dėl to, kad automobilis didelis ir sunkus. Faktas tas, kad tokiam automobiliui 2,5 litrų yra per mažai. Bet šiaip ar taip, mama jei ir ims Subaru, tai tik Legacy sedaną, todėl 2,5 turėtų būt visai nieko. Pervažiavus per policininką (tikrą), man pasirodė per kieta pakaba, o Subaru atstovė minėjo, kad ji dar minkštesnį už Legacy. Posūkiuose tikrai smagu, jaučiasi stabilumas. Salone naudotos medžiagos man sukelė pigumo įspūdį. Ypač pigiai atrodė ant vairo sumontuoti audio valdymo mygtukai. Prisiminiau apie sekvencinę pavarų dėžę, bet mama nedrįso bandyti. O automatinė gr. dėžė jungia pavaras ties 2500-3000 aps/min. Nustebau, kad Mazdoje norint perjungti į aukštesnė pavarą reikia pajudinti į apačią (į galą), o Subaru į viršų (į priekį). Subaru sekvencinėj pavarų dėžei net pavadinimą suteikė – ‘sportshift’. Tai tie. Aš visom penkiom už Mazda 6. Mama irgi. Prieš tris karalius jau turbūt užsakinės. Dar iš dienos įspūdžių: pakeičiau nuomonę apie naujosios Imprezos dizainą į gerąją pusę – ją dabar vadinsiu ‘ne pačia baisiausia’. Bet šis titulas galioja tik WRX modifikacijai. Vieną jų iš Subaru salono kaip tik atsiėmė naujasis savininkas, kai grįžom iš testavimo.

57 koment. to “Mazda 6 ir Subaru Outback”

  1. mazda- 2008 01 17, 14:15

    dar nebuvo nei vienos mazdos kurios kokybe butu aukstesne uz subaru,tiek vaziuokles,tiek salono.visiskus vejus prirase.

    be to,mazdai iki subaru toli kaip iki menulio.nesulyginamos masinos.plius,outbackas visai kitos klases modelis,o ir duodu 100 procentu kad 2,5 outbackas mazda6 i vieta padetu be jokiu problemu.tikrai tu zalias tarakonai ir nelabai gaudais apie masinas.;)))))

  2. Tarakonaz- 2008 01 17, 16:25

    Nebuvo… O gal atsirado (pasidomėk kokybe. nustebsi sužinojęs, kokios jos kokybiškos)? Aš sakiau tai, ką mačiau. Outbacko salonas šūūūdinas. Visiškai lievas. Taip, outbackas kita klasė, bet buvo rinktasi tarp Mazda 6 ir Legacy sedano, bet atstovai neturėjo automatinės pavarų dėžės. 100% duoti, kad 2,5 outbackas greitesnis už Mazda 6, negali, nes tu nebandei. Aš gaudausi, patikėk. Tiesiog tu esi toks Subaru gerbėjas, kad nepripažįsti, kad yra geresnių. Pažįstu vieną Subaru vairuotoją (ar tai Legacy, ar Outback, nepamenu), kuris yra ištikimas šios markės gerbėjas, fanas, bet jis pripažino, kad Mazda 6 tikrai geresnė. Taip kad tu geriau eik išbandyti Mazda 6 ir tada sugrįžęs vėl galėsi parašyti savo nuomonę.

  3. martynas- 2008 02 05, 21:30

    Nu matyt daug pinigu turit kad leidziat sau planuot pirkt nauja masina. bet as tai pasakysiu. sudas ta mazda 6 ir sudas tas subaru. uz ju nauju kaina biski deveta audine KOKIA NUPIRKTAI. ar mersa baisiai grazu. kaip ponas limuzinu blizganciu vazinetai. o cia tik MAZDA. nu nepeikiu masinu abi zinau kad labai geros. bet tik sakau kad nauja pirkt tai taspats kas ieskot BRANGIAUSIO varijanto.

  4. Tarakonaz- 2008 02 05, 21:38

    Milijardieriai… Gyvenam pilyje… Nu aišku… Lietuva gi. Reikia pirkti AUDI!!! YEAH! Audi gi geriausias automobilis. YEAH! Japoniški automobiliai šūdas! YEAH!!!… Ir dar ‘devėtą’… Nu jo. ‘Devėtas’ automobilis. Iš kur tiek fantazijos taip rašyt? Turėtų būt ‘naudotas’. Šiaip net gaila gaišti laiką rašant atsakymą į tokį požiūrį… Naujas daiktas yra naujas daiktas. Visai kitas jausmas, kai esi vienintelis automobilio šeimininkas nuo pat jo pagaminimo. Žinai visiškai visas smulkmenas kas su juo buvo, kaip juo važinėta ir panašiai. Nu krč. Manau, kad kažką įrodinėt beprasmiška.

  5. Saulius- 2008 02 08, 23:35

    Nu ponas cia ir padeliojot:) As neesu Subaru fanas-nei Mazdos, seip perskaiciau Jusu pamastymus.

    Kalbat aukstom materijom, bet elementariu dalyku nesugebat palyginti.

    Pabadyk su Mazda 6 pavazineti kaime ir suprasi kam skirtas Subaru Outback. Dar vienas dalykas aiskus kad Subaru tikrai ne JUMS:)

    Mastykit paprasciau ir objektyviau:)

  6. Tarakonaz- 2008 02 09, 14:28

    Jei būtų važinėjama kaime, į sodybą, tai būtų kiti kriterijai, o dabar tiesiog to nereikia. Automobiliu bus važinėjama tik mieste. :)

  7. edis- 2008 02 27, 14:18

    subaru geriau nei zazda-simtu procentu

  8. Tarakonaz- 2008 02 27, 17:27

    Tai gerai, kad tau geriau.

  9. mTM- 2008 02 27, 19:23

    Mazda=Probe
    Daryk išvadas…

  10. Tarakonaz- 2008 02 27, 19:50

    Pats tu Probe. ;))))

  11. KTM- 2008 02 27, 20:05

    Tiesa yra tiesa, jos nereikia bijoti. ;]

  12. Tarakonaz- 2008 02 27, 20:41

    Eik tu, Rokai. :D

  13. sido- 2008 03 08, 21:55

    Visiskai pritariu Tarakonaz. Nauja Mazda6 geras pasirinkimas! Ir manau tikrai geresnis nei Subaru. Vien isores dizainas daug ko vertas, salonas gan kokybiskas, patogus ir tylus. Vaziuokle liux. Kaip toki trukuma pastebejau, kad nuo vairo ant displejaus norint ka nors pareguliuot reikia padaryt daug papildomu paspaudimu, kas mano nuomone yra nepatogu. O tie kas sako, kad geriau nusipirkt uz tokius pinigus mersa, bmw, ar audi kokiu 3m senumo tai cia visiskas briedas. Manau jog tokie rasytojai vazineja 20m senumo automobiliais ir skiedzia visiskas nesamones. Tokiu apynauju (apysdaraviu) 3m senumo mersu ar audiniu eksplotavimo kainos isverstu juos is koto. :) Sumokeja tukstantines sumas servisuose ju nuomones labai pasikeistu. :) Taip, kad tik uz nauja mazda6 su garantijom!!!

  14. Tarakonaz- 2008 03 08, 22:02

    Va, nors vienas. (:
    Ir visi šneka nebandę. Aišku, kad Subaru vardas daug labiau gerbtinas, nes jų Impreza juk taip plačiai žinoma ralyje, o dar 4WD… Bet kai nereikia 4WD ir šiuo kriterijumi nevertinama, Mazda daug geriau už Subaru. O ką jau bekalbėt apie tokius, kurie gina ‘vokišką kokybę’. Japonų kokybei niekas neprilygsta. Tiesa, Roko teiginys ‘Mazda=Probe’ neteisingas. Turėtų būt ‘Mazda MX6=Probe’.

  15. cambri- 2008 03 12, 23:26

    Matau,vaikinai,nesutampa nuomones:) teisybes cia nerasit kas geriau.. beprasmiska! Pati zadu isigyti mazda6, tikiuosi pasirinkimu liksiu patenkinta!!

  16. as- 2008 05 02, 14:25

    nu krc… Nieko tu apie AUTO “nerauki”.Tuo labiau apie SUBARU.

  17. Tarakonaz- 2008 05 02, 14:26

    Kyla pyktis, kai nesutampa nuomonės? Jei būčiau pasakęs, kad man Subaru labiau patinka, tai jau tada raukčiau? (:

  18. Chaoko- 2008 05 04, 07:11

    Aš gal ir totaliai žalia autoraukėja, bet vis dėlto baisiai prajuokino pastarieji komentarai :) O aš nemėgstu megane, dar multiplų, audinių kai kurių :P nu, kas muš? M?

    Kaip Leopoldas pasakytų: “Gyvenkime draugiškai”.

    (pst, Tarakone, pastebėjai, ginčas kai nesutampa nuomonės :D Matai, ką reiškia provokacijos :) gyvas pavyzdys tiesiog, tai prisiminiau.)

  19. Ernestas- 2008 07 15, 11:51

    Audine… Tipiskas lietuvio mastymas. Mielieji audiniu savininkai, ar esate sedeja uz kito automobilio vairo?

  20. MCH- 2008 08 15, 14:56

    kadangi pats bandau rinktis nauja auto idomus pasirode ir jusu komentarai. Mazda kaip kad issireiske mano pazistamas yra “moteriska masina”. Kvaila lietuviska logika nors pats vazineja su byrancia laguna… teko su nuomota 6 pasivazineti – grynas malonumas. paklusni ir pakankamai tyli. garsiau butu jei nuolat spaustum 200… siaip mazdos kainos ir kokybes santykis yra vienas geriausiu, taigi, jei nera noro suzadinti skustagalviu kaimynu pavydo (pavydziai ziurima i audi BMW ir net suklerusius mersus, kuriu ratlakiai 3 k. brangesni uz pati auto) 6-a verta pirkiti. Beje o kodel outbackui 2.5 variklio aiskiai per mazai? HP pakanka, sukimo momentas ir neblogas. Subaru gi nera skirtos zemam startui?

  21. Tarakonaz- 2008 08 15, 16:13

    Tiesiog buvo toks jausmas, kad tas Outbackas labai jau vangiai reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą… Pavyzdžiui, jei reiktų aplenkti kokį automobilį, tai jau tos galios pritrūktų. Bet gal čia tik man taip atrodo, nežinau. Faktas tas, kad Mazda daug malonesnė. Ir kol kas jokių problemų nėra. Aišku, pravažiuota tik 2300 km (nuo balandžio), todėl turbūt visi automobiliai būtų be problemų.

  22. mazda savininkas- 2008 09 04, 19:58

    Jau 1,5 metu vazineju su mazda 6 2.0 l. tdi .Pravaziavau 25 t.km. Tepalus keiciu kas 6 men.todel kad mazda ekologiskai svari masina,”prilyginama euro 5″. Klausimas man to reikia? Apie metus su vaziuokle buvo viskas ok. Dabar amortikai pradejo ne taip minkstai sugerti kelio nelygumus,kaip noretusi, perjugiant pavaras jauciamas dunksejimas galima butu dar pavardinti. Taip lenkiant kita auto cia bedu nera ar vaziuotum 6 ar zemesne pavera. Faktas yra tas,kad mazda yra vienkartine masina. Ir jei nenorit kas 6 men.keisti tepalus vazinekit tolimais marsrutais,taip paaiskino salone.

  23. P.- 2008 09 11, 19:52

    Pilotai nelabai gerai moka rašyt.

  24. nunu- 2008 09 27, 18:13

    Tarakonai, o tu teises turi? Pats vairavai nors viena masina? Ar pagal mamos vairavima apie masinas sprendi?

  25. Tarakonaz- 2008 09 27, 18:25

    Dabar jau turiu. Vairavau daugiau nei vieną ar dvi. (: Ką dar pasakysi?
    O ir šiaip man visiškai pakanka mamos nuomonės apie valdymą ir panašiai – turi virš 10 metų vairavimo praktikos, vairavo daug visokiausių automobilių – nuo sportinių iki džipų. Nors dažnai pagalvoju (ir įsitikinu), kad merginos nemoka vairuot, turiu pripažinti, kad mano mama vairuoja labai gerai, todėl pasitikiu jos nuomone. O kad pamatyčiau Outback šūdiną salono kokybę ir kitus dalykus, man pakanka sėdėt ir keleivio sėdynėj.

  26. nunu- 2008 09 28, 20:27

    outbackas cie ne prie ko, man neidomi tavo nuomone nei apie Subaru nei apie Mazda nei apie Audi. Siaip pasidomejau. Tiesiog jei jau neturi nei patirties nei nuomones savo tai patyletum. Ryt rasysi kaip tavo mamyte renka ziemai padangas, kokiu tepalu reik ir panasiai. Tai gal tavo mama ir sukurs savo bloga ? :-)

  27. Tarakonaz- 2008 09 28, 21:00


    Be žodžių tiesiog. (:
    Kokios patirties neturiu? Sėdėjimo keleivio sėdynėj?
    Tipo čia kažkas blogai, kad miniu mamą? Turėčiau gėdytis jos ar kaip yra? Ji minima ne tik šiame įraše. Žinai, kodėl? Galiu nustebinti – blogas mano, o mama, kaip bebūtų keista (!!!!!), yra mano aplinkoj, todėl kartais ji paminima.
    Mandagiai siūlau pasigydyt galvą. (:

  28. skerco- 2008 11 09, 08:15

    Oi, paskubėjot pirkti auto 2007-2008-ais metais, dabar laikas į salonus (kokios nuolaidos!), o kiek premjerų bus 2009-aisiais …

  29. Tarakonaz- 2008 11 09, 15:41

    Kiekvienais metais premjerų yra. (:

  30. skerco- 2008 11 11, 16:10

    Mondeo vertinamas geriau, Mazda – antroj vietoj, dar neblogas Avensis, dabar bus naujas.

  31. Tarakonaz- 2008 11 11, 16:43

    Net nežinau, kodėl Mondeo neatėjo į galvą… Gal dėl to, kad iškart buvo nuspręsta ieškot japono…

  32. skerco- 2008 11 13, 15:16

    Žurnalas AUTOCAR liepos mėn. išvardina automobilių TOP 5 net 12-oje kategorijų, šeimyninių sedanų grupėje Mazda – antra po Mondeo, na, bet tai labai stambus, “vyriškas” auto, jei pirkčiau, tai Avensį, arba Mazda 6. Man keista, kad viena labiausiai vertinamų kompanijų pasaulyje Toyota šiuose TOP 5 atstovaujama tik Lexus prekinio ženklo, konkrečiai vidutinių sedanų grupėje Lexus GS450h SE ir super sedanų grupėje Lexus IS-F (V8).

  33. legacy- 2008 12 11, 01:17

    na ir kas cia kalba apie subaru?
    as tik pritariu tavo minciai , kad japonas – gera masina
    neturiu nieko pries kitas masinas, nes visos turi trukumu ir privalumu
    pvz:man graziai atodo audi,mersai,bmw automobiliai
    yra daugybe geru ir graziu auto ,bet
    as wisad esu ir busiu istikimas japonuj
    tai yra subaru markej
    nepamenu kas rase bet taip yra kad mazda vienkartine masinele
    dirbau servize kokius 5 metus
    tai maciau as tu mazdu
    skardos is popieriaus pagamintos senesne masina yra geresne paimk kad ir bmw 1989m
    skarda stora dar ir dabar waziuoja ir nepuna paimk nauja bmw taipogi is popieriaus
    mano nuomuone :visos masinos yra geros jei jas priziuri o ne waziuoji kol sugenda
    su masina reik susipazinti perkasti ja pajusti ko ji nori kiekwiena masina pripranta prie seimininko
    paimk is kokio bahuro masina kuri traukia
    palakstyk su ja kokia sawaitele ant apsuku
    ir duok kokiai moteriskiai kuri nemegsta draskytis su masina sawaitej laiko
    tada atsiimk ja atgal ir pasiwazinek su ta auto wel ant apsuku
    na ir pamatysi kad ta masina tau netrauks kaip pries tai ,nes ji priprato prie tos moters,
    bet po keliu walandu ar dienos ji vel trauks, (nesijuok pabandyk ir tik po to spresk)
    tarp kitko jei kas nori pirkti koki auto ir klausia mano patarimo as niekad nesiulau subaru ,NES SUBARU PERKA TIK TIE ZMONES KURIE ZINO KO NORI O TU CIA STUMI APIE SUBARU
    as rasau wisiems o ne tau isidemekyt viena karta ir wisems laikams
    subaru perka zmones – zinantis ko nori
    as sawo subaru legacy pirkau pries kokius 2.5metus jau su ja praminiau netoli 300.000km ir nieko aisku buwo sokiu tokiu keitimu
    tepalus keiciu kas kokius 2 men nes per juos nuwaziuoju apie 11-12 tukstanciu
    matawau spaudima – wisdar liuks
    masina 2003metu senumo ir as dar nesiruosiu jos nurasiti
    turejau dar 1991 metu legacy 1.8 wagon truputi mazai galios bet tada man buwo per akis juk ji ir buwo mano pirmoji masinele , pirmoji meile
    pamenu ja
    kokie ispudziai ziema
    liuks masinike
    dabar turiu wagon 2.0l twin turbo ar bent zinai ka tai reiskia ?

    bet kad taip stumti apie subaru …
    paziureciau kas butu jei tu man taip i akis pasakytum kad subaru yra sudas
    as tawe pati su sudais suryciau
    kiek tau metuku kad taip nusimanai apie masinas
    eik i smelio deze
    pamegynk tu man iskraipyti ka as prirasiau
    tai bahuro ir visu subarystu kuriuos as pazystu nuomuone

  34. Tarakonaz- 2008 12 11, 12:31

    :)))
    Kur aš stumiu ant Subaru? Šūdinas tik salonas. Man pačiam Subaru patinka. Nedievinu, bet patinka.
    Pakartosiu šimtąjį kartą: esamus kriterijus labiau atitiko Mazda. O kad tu čia jau nori mane suryti, tai tik parodo tavo kultūros ir kitokios nuomonės toleravimo lygį.

  35. Chaoko- 2008 12 11, 15:32

    Atsiprašau už pastabą, bet gerb. Legacy nepakenktų truputį pramokti lietuvių kalbos rašybos taisyklių, jas visas tikrai rasite http://ualgiman.dtiltas.lt
    Labai rekomenduoju apsilankyti – akis bado.

  36. legacy- 2008 12 12, 23:01

    gerb.sio puslapio skaitytojai,
    pastaraji karta buvau susinervines , todel ir prirasiau tai ka galvojau
    as vienas is tu kuriams subaru yra viskas(apart zmonos ir vaiko )
    as negaliu subaru lyginti su kitomis tos pacios clases auto
    neklauskyte kodel – pats net nezinau
    subaru marke mane traukia ir tiek
    taip aplynkuj daug geru auto bet as ju nematau ir nenoriu matyti
    o apie chaoko komentara noreciau pasakyti:kai zmogus pragyvena kokius 7 ar beweik 8 metelius(net neatsimenu kiek jau cia esu:)) uz lietuwos ribu pasimirsta wisa gramatika , paprasciausiai virsti is lietuvio i wisai kita zmogu
    mastymas ,mityba -neisimtis
    pasimista wisi seni draugai,bet atsiranda nauju pazynciu
    pasiilgstu lietuweles,senu draugu,senu geru laiku,bet kiekwienas turime sawo kelia,kuriuo mes ir einame,tad manau nereikia sia man aiskynti apie klaidas
    manau pakaks man komentuoti ir reiksti sawo myntis , dedu taska
    tad tiek
    gero mazdos explotawymo,sekmes!!!

  37. Rulis- 2009 01 25, 19:40

    To “legacy” . Tai , ponuli , man primeni cigona , kuriam jo auksine grandine geriausia , o visi kitaip galvojantys – proto invalidai. Su tuo ir sveikinu.
    Autoriui – aciu uz straipsni .

  38. Taikus subaru myletojas- 2009 04 07, 13:44

    Karstos diskusijos ir labai subjektyvios :) Prisipazinsiu – nesu vairaves nei mazdos, nei subaru, bet svajoju apie subaru. Turiu savo priezasti – sodyba toli pelketose pievose.
    I sita diskusija labai lengva atsakyti – kiekviena masina yra skirta tam ikram naudojimui: mazda – miestui, subaru – purvui :D
    Outback ir nera investuota i salona prabanga tiek, kiek i jo vidines savybes, kurios lygiame kelyje ir neatsiskleidzia. O kam skirtas Outbackas, puikiai iliustruoja sis filmukas: http://www.youtube.com/watch?v=Iw26y2fWBD8
    Jei tereikia tik po miesta vazineti – nera jokio reikalo pirkt Outbacko. Outbackas – lengvai nepravaziuojamoms trasoms. Ir tiek :)

  39. martynas- 2010 01 26, 21:01

    “turiu pripažinti, kad mano mama vairuoja labai gerai,”

    turiu pripazinti kad tavo mama kaip ir visos bobos vairuoja sudinai. dar uzkliuvo pasakymas kad mama tingi dirzus segtis. kazkaip keista.

    tavo mama jauciu nusipirko nerealiai gera masina uz nerealiai patrauklia kaina. duju dar neisidejo?

  40. Tarakonaz- 2010 01 26, 22:48

    Neslėpsiu, kad man labai patiko tavo požiūris į moteris vairuotojas. :)
    Aišku, kad jos vairavime yra moteriškumo bruožų, bet tai tikrai neblogai, kaip moteriai. Galų gale, atkreipk dėmesį prieš kiek metų rašytas šis įrašas. Viskas keičias – tiek mano požiūris, tiek automobiliai (juk Legacy naujas jau yra).
    Ir kam čia tiek pykčio ir pagiežos? :)
    Mano mama nusipirko gerą automobilį (šią Mazdą) už normalią kainą. Dujų neįsidėjo.
    Dar klausimų bus, Martynai?

  41. Anonymous- 2010 04 04, 19:53

    mano nuomone apie mazda 6 butu tokia neskaitant gero dizaino tai tikrai prastos kokybes masina na bet jos ir nereikia lygint nei su audinem nei su mersais tai kitos klases masinos,o ir su subaru koks cia gali but lyginimas ne tos klases masinos palygink su tojota ir pamatysi kad mazda tikrai prasta masinele.o jei dar tiksliau cia nera nei vieno kuris gali palygint visi raso su pykciu ir aplamai nereiktu leist komentuot.

  42. Tarakonaz- 2010 04 04, 22:18

    Nežinau, kur ta prasta kokybė. Du metai praėjo, tai tik vieną kartą reikėjo patvarkyt šildomas sėdynes dėl gamyklinio bloko.

  43. Tomas- 2010 07 22, 09:07

    Karakonai, negalima tokiu masinu lyginti, subaru yra subaru, tai vienos geriuaisu masinu turinciu viena gereisiu pakabu ir AWD. Jus per mazai vaziavote ta masina, pagyventumete su Mazda ir su Subaru, pamatytumete privalumus ir trukumus.
    Bet siaip skaitalas idomus, dekui uz post’a.

  44. Tarakonaz- 2010 07 22, 22:33

    Subaru pranašumus žinau, bet kadangi tie pranašumai nebuvo aktualūs, todėl į juos ir nebuvo atsižvelgta. Man pačiam Subaru markė labai patinka.

  45. marciuxg- 2010 07 29, 00:48

    nu va praejo kiek pora metu. as vazineju su mazda mx-3. mazda 6 dizainas grazus.2004 lygtais jos prasidejo. bet dar ne dabar su tokiom paprasti zmones vazineja. dar po kokios 10 metu jau bus nebrangi vaziuojama. bet visdelto. atsiprasau kad nusikeikiau tada rasydamas apie mazda 6. vistiek pirkciau audi a3 1.9 tdi 2001 negu betkokia mazda6 2004. ir vistiek neatsiimu zodziu kad tavo mama vairuoja sudinai. NES VISU MAMOS VAIRUOJA ŠŪDINAI. rask tu man tokia mama kuri būtų mama ir dar vairuot gerai moketų. Nu tikrai nerasi. va kad sakytum TĖVAS gerai vairuoja. nu tai suprantu. ir pilnai tikiu. jei mazda benzas tai deciausi dujas. ka ir padariau su savo emixu.

  46. Tarakonaz- 2010 07 29, 11:53

    Šita Mazda, kurią aprašiau, pradėta gaminti 2008. :) Čia naujesnis modelis. Gerai, dėl vairavimo gabumų remkis tu tais stereotipais, aš nematau prasmės kažko tau įrodinėt. :)

  47. gintaras- 2010 11 24, 23:32

    nesvaikit mazda 6 sudas baisiausias

  48. gintaras- 2010 11 24, 23:34

    nelygink su subaru as pats vazineju 2007 metu legacy tai i mazda ilipus nuo nplasmasiu galva skaudet praDEDA triuksmo ir jos kaina jau viskA pasako per pus pigesne

  49. gintaras- 2010 11 24, 23:35

    audi mersas BMV YRA TIKRAI GERAI TIK ISLAIKYMAS viska daro draugelis turi nauja a8 1 mortikas 10000st

  50. Tarakonaz- 2010 11 25, 19:30

    Sprendžiant iš minčių dėstymo ir skyrybos apstumo, matau, intelektualus žmogus esate. Kainos tiek Legacy, tiek Mazda 6 panašios buvo, taip kad nesvaigaliokit čia, ponas. Subaru plastmasės buvo mėšlas.

  51. Justas- 2011 01 28, 11:25

    Mazdos viena bedele yra, kad ir ka jie darytu masina baisiai greitai rudyja. Tikrai taip neturetu buti su nauju automobiliu. Ant keliu pilna akmenuku ir jei su masina galvoji vazineti ilgiau nei 5 metus ji praras esteiskuma savo mazais rudziu lopineliais. Deja tokia patirtis su trimis Mazda 6.

  52. Soter- 2011 01 29, 16:58

    Na ir diskusijos ilgumas. VAJE :D :D :D

  53. legacy- 2011 04 22, 20:04

    ash tik vieno nesuprantu prie ko cia subaru, jei jau buwo nuspresta – wazinejama bus mieste.reikejo rinktis nissan ir mazda:)

    subaru automobilis tiems kurie zino ko nori

  54. Tarakonaz- 2011 04 27, 11:48

    Kokia protinga ir gili frazė “tiems, kurie žino, ko nori”…

  55. legacy- 2011 05 01, 01:39

    ir ka tu cia nori yroditi? tu tikras zalias tarakonas

  56. Tarakonaz- 2011 05 01, 02:38

    O tai ką tu čia nori įrodyt?…

  57. klinker- 2013 08 03, 01:16

    Idomu, su kuo tie patys komentatoriai ir kelintu metu kibirais vazineja, kad nauja mazda jiems sudas? Mazda – kompaktines klases auto, subaru – didesnio pravazumo kaimieciu auto. Abi turi pliusu ir minusu ir abi puikiai puva ir garso izoliacija abieju sudina. Tokie tie japonai, isskyrus lexus ir infinity. O kad subaru 2.5 automatas nevanialina isitikinau pats, todel bereikalingai subaristai nesvaikit.

Rašyti komentarą