Tarakonaz

Kas buvo po to?

Po to, kai pardaviau savo juodąjį Rallye S2, vis vien palaikiau kontaktą su pirkėju ir biškį žinojau, kas vyksta su mano automobiliu.

Iš pradžių mano daužtą automobilį buvo bandoma atitampyti, susitvarkyti ir važinėti. Bet nelabai tas buvo įgyvendinama. Tiksliau, nelabai vertėjo. Atitampius kažkiek galą ir pradėjus ardyt toliau, pastebėta, kad bėda ne tik su galu, bet ir su slenksčiais, su mašinos dugnu. Išties tas kėbulas tiesiogine to žodžio prasme buvo puvėkas. O kam kišt pinigus į tokį daiktą? Tad naujas pirkėjas nusprendė paieškot kito kėbulo, viską persimest į jį ir tada važinėt, nes pakaba, variklis, salonas buvo geros būklės. Aš dar įmečiau krūva fotkių, kur išardytas mano Rallye “guli ant pilvo”. Kai pamačiau, tai net liūdnoka pasidarė. Neįtikėtina, tačiau buvo surastas lygiai toks pat kėbulas, tokios pat spalvos ir su tokiom pačiom apdailom ir už priimtiną kainą! Prasidėjo darbai. Į naują kėbulą buvo įdėta visa mano pakaba, durys, priekinės išorės detalės, salonas, o į seną mano kėbulą sukrovė paprastą (o ne Rallye) pakabą, paliko mano galingesnį variklį ir panašiai. Tad kas išėjo? Vienas automobilis liko su geru kėbulu (CDV210 numeriai), 55kw varikliu ir geriausiom dalim pakaboj ir salone, o kitas automobilis liko su šūdinu kėbulu (DFB645 numeriai), lieva pakaba, paprastesniu salonu ir 66-72kw varikliu.

Nelabai ilgai trukus abu automobiliai atsidūrė skelbimuose. Gerojo kėbulo 106 pardavinėjamas už 2800, o blogojo kėbulo – už 800. Skirtumas milžiniškas, bet ir būklė/komplektacija atitinkama. Va dar neseniai sužinojau, kad mano senąjį kėbulą už 750lt su viskuo nupirko žmogus, kuris gyvena Justiniškėse. Žinau aš ir vardą, ir pavardę, tad jei ką, galėsiu sekti mašiniuko likimą. Naujasis kėbulas dar neparduotas, bet gaaalbūt ir nebepardavinės, jei pavyks nupirkti 106 GTI swapą, kuris kaip tik dabar pardavime (po to, kai Kačergoj sudaužė visą mašiną per PK pasivažinėjimą).

2 koment. to “Kas buvo po to?”

  1. Vilius- 2012 11 26, 21:28

    Na kėbulas gyvenimo išties matęs, bet nėra jis toks baisus kaip rašot :) Rimtam autosportui šis kėbulas yra visiškai netinkamas, bet pasilakstymam po slalomus for fun bus kaip tik. Labiausiai supuvusi vieta yra vairuotojo puses slenktis, visa kita yra bole menija dar nevelu tvarkyt, su mano prieštai turėtu bolidu lyginat tai ledas :D Priekyje buvo tragiškos būklės stabdžiai, tad nupirkti iš 306 1.6 pežo ventiliuojami su didesniais suportais nei 1.4, kurie puikiai tiko ant 106 stebuliu :)

  2. Tarakonaz- 2012 11 26, 21:41

    Pasilakstymui kėbulas tinkamas, bet jau vien TA nepraeisi su tokiu. Aišku, jei pats virini ir tvarkai, tada labai liuks! O stabdžiai tai ne mano buvę, o iš Gedgaudo pirkto 106 Sport, kiek žinau :) šiaip džiugu džiugu, nekantrauju pakovot slalome prieš savo buvusį kėbulą :D

Rašyti komentarą