Tarakonaz

Bėda po vieną nevaikšto! Part 3

Bėda po vieną nevaikšto! Part 1
Bėda po vieną nevaikšto! Part 2

Viskas klostėsi pakankamai gražiai. Automobilis gražiai važiavo, dalyvavau net studentų slalome Kaune prie Nemuno žiedo, kuriame baisiai susimoviau. Džiaugiausi automobiliu, jo trauka, valdomumu. Na, viskas buvo taip pat, kaip prieš indėklų prasukimą! O tada, pravažiavus beveik 800 km po variklio keitimo, pasigirdo keisti garsai kažkur, bet nežinia kur. Tai buvo spalio 18 d. Pasikviečiau Einimą, nutempė automobilį į garažiuką, daugmaž pasižiūrėjo, pasiklausė. Prieš tempiant galvojo, kad gali būt indėklai. Tipo pagal šią teoriją būtų taip, kad nupirkau variklį su prasuktais indėklais į kurį buvo supilta medaus ir po 800 km, kuriuos jau nuvariau, tiesiog išsiplovė ten viskas ir atsiskleidė. BET šitą teoriją atmetėm, nes garsas kiek kitoks ir + jis beveik baigiasi, kai įminta sankaba. Tad veikiausiai problema greičių dėžėj! Vat. Hipotezė: guoliai kokie nors šūdą mala. Nu irgi nieko gero, aišku, bet bent jau ne variklis. O kol kas važinėjau, nes vis vien tvarkyt reiks jau, o kažką blogiau padaryt sunku (ir gal nepadarysiu). Trauka, bėgių perjungimas OK. Vienintelis minusas – garsas. Jokių kitų pašalinių dalykų nėr. Su Einimo leidimu automobiliu važinėjau. Aišku, stengiaus kuo mažiau, kiek tik reikia. Ir po Gretos gimtadienio bevažiuojant namo, automobilis prarado trauką, krito greitis, į greičio pedalą nebereagavo ir teko stot į šalikelę. Pavyko dariedėt iki įvažiavimo į kiemą Viršuliškėse. Mindaugas padėjo man, atvažiavo ir nutempė iki garažiuko. Ten automobilis stovėjo kažkiek dienų, nes man visiškai nebuvo motyvacijos kažką ir bedaryt. Kažkaip buvo pasitarta su Mantu, šiaip pamąsčiau ir nusprendėm, kad dėžę nusiimsim patys. Taip norėjau sutaupyt pinigų (ir pavyko). Pasiskolinom garažą iš Matusevičiaus ir pradėjom darbus. Užtrukom visą dieną, kol viską atsukom, atjungėm, nuėmėm pavarų dėžę… Ir ką ten pamatėm? Nulūžo visi 6 smagratį prie alkūninio veleno prilaikantys varžtai! Būtent jie ir kėlė barškantį garsą. Varžtai buvo perveržti, o tai darė garažiukas. Automobilį palikom nakčiai prie garažo. Kapoto nepavyko uždaryt dėl to, kad reikėjo kažkaip gi variklį laikyt, nes be dėžės jis neiškabos. Ką radom grįžę? Bomžai kažkokie blyn nupjovė akumuliatoriaus klemus. Tai reikėjo laidus iš naujo pravedinėt. Blyn, papildomas išlaidos ir dar labai sunervino tai. Automobilis vėliau buvo nutemptas garažiukui, jie sutvarkė problemas su smagračiu. Tada vėl tempiau automobilį į kitą servisiuką pas elektrikus, kurie jau ten sutvarkė laidus ir signalizaciją. Užsivedžiau šiaip ne taip. Tik kartais starteris nereaguodavo. Jau pradėjau jausti, kad reikės ir su starteriu kažką daryt. Bet anksčiau nei starteris, numirė mano akumuliatorius. Nu blyn, tai ir akumą teko naują pirkti! Vėl išlaidos, jeckau kleckau. Pravažiavau 300 km, tai numirė ir starteris. Daaar išlaidų. 100 litukų išėjo neatsisveikinę. Bet tai buvo paskutinis dalykas, kuris sukėlė man problemų. Šiom dienom, kai lauke šalčiau nei -20 laipsnių, automobilis užsiveda net ir po 5 dienų stovėjimo. Reikia tikėtis, kad bėdų virtinė galų gale užsibaigė.

Rašyti komentarą