Tarakonaz

BMW M3 (E30)

Keturios apvalios akys, riaumojantis variklis, pūsti sparnai, masyvus bagažinės dangtis, M ženkliukai ir nuostabaus dizaino ratlankiai… Tai – BMW M3 (1986-1992). Jų pagaminta vos 18k, Lietuvoj nėra nei vieno. Na, nekalbant apie tūkstančius tų, kurie M ženkliuką užsidėjo ant 316.

2,3 arba 2,5 litro variklis, išspaudžiantis nuo 143 kW iki 175 kW (priklausomai nuo modifikacijos) + 5 laipsnių mechaninė greičių dėžė + galiniai varomieji ratai = pure fun. Toks derinys padėdavo įsibegėti iki 100 km/h per 7 sekundes (galingiausia versija – net per 6,2 s), o maksimalus greitis siekdavo 235-250 km/h. Man geidžiamiausiai atrodo raudonos spalvos Sport Evolution versija (ji, aišku, pati galingiausia), kurių pagaminta tik 600.

Reikia nepamiršti, kad šis modelis dalyvavo ir lenktynėse – buvo gan rimtas konkurentas. Skynė pergales WTCC, DTM, BTCC čempionatuose, 24 valandų lenktynėse Spa ir Nurburgringo trasose, ralio ruožuose.

M3 turėjo ir konkurentų – Ford Sierra RS Cosworth ir Mercedes-Benz 190E Evolution II. Įspūdingos tarpusavio kovos! Visą dieną galima žiūrėt youtube.

DTM 1990 | M3 E30 Prodrive | DTM 1992 Nurburgring | Sound of DTM | DTM 1991

30 koment. to “BMW M3 (E30)”

  1. Evil- 2008 10 04, 23:00

    Seniena :) E46 ftw ;] 343 hp 256 kW

  2. Tarakonaz- 2008 10 04, 23:39

    Tą patį galiu pasakyti apie E46. E92 FTW. (: 414 hp.
    Bet E30 vienintelis turi sielą, IMO.

  3. Edvardas- 2008 10 05, 00:03

    Mercedes-Benz 190E Evolution II juodas atrodo taip įspūdingai, kad žodžiais neapsakoma…

  4. Evil- 2008 10 05, 00:19

    na apie E92 pasvajot galima, o va E46 aš šį savaitgalį vairuoju ;]

  5. andrws- 2008 10 05, 00:57

    kaip minimum yra 2 tokios m3 Lietuvoj.

  6. Evil- 2008 10 05, 02:10

    o šita emke ne su E500 mersu turėtų varžytis? tų pačių metų, bet e500 geresni duomenys..

  7. Tarakonaz- 2008 10 05, 11:17

    andrws, parodyk. Yra viena tik tokiame kėbule, bet paprastas variklis įmestas.

  8. andrws- 2008 10 06, 00:05

    parodyt galiu tik 1na pirsta.
    o jovarausko 320is tik “patiuninti” sparnai, nors pats aparatas beveik lygus m3

  9. Tarakonaz- 2008 10 06, 15:02


    Nu žinai… Lyginti tiuninguotą su tikru M3…
    Nėra nei vieno ir jokių ‘beveik lygus’.

  10. andrws- 2008 10 06, 15:42

    vienintelis “tiuninimas”- i m3 style praplatinti sparnai.
    aisku, pasidometi, kas yra 320iS taves niekas nevercia…
    nera, tai nera, visiskai pasitikiu, kad esi mates visus bmw Lietuvoje :)

  11. Tarakonaz- 2008 10 06, 15:53

    Jėzau jėzau… Žinau tuos iS, bet jis visvien nėra M3.

  12. dugnas- 2008 11 01, 17:49

    320iS nera M3, nes neturi widebody kebulo, ir daug M3 lipduku.. Tachiau ten variklis dar ispudingesnis uzh M3 – 2.0 litr. ir beveik tiek pat, apie 193 arklius. Beje, 4 cilindrai (nepamenu kiek M3 turi).

  13. Tarakonaz- 2008 11 01, 18:01

    Kuo įspūdingesnis??? Buvo M3 su 2,5l varikliu ir 235 arkliais… M3 irgi turėjo 4 inline cilindrus.

  14. dugnas- 2008 11 01, 18:24

    Arkliu skaichiumi ish litro, tuom ispudingesnis. Beje 320iS buvo kurtas homologacijos tikslams, su tiesiogine paskirtimi – lenktynes.

  15. Wiadukaz- 2008 11 05, 22:03

    M3 buvo taip pat gaminamas su paprastu varikliu. Tai buvo versija ne tiek daug turintiems zmonems. Ji nieko nesiskyre nuo M3 tiesiog kad buvo paprastas variklis ;)

  16. Tarakonaz- 2008 11 05, 22:16

    Vat šito tai nežinojau. O koks tas ‘paprastas’ variklis? Yra informacijos internete?

  17. rolis- 2009 01 15, 22:01

    zinau kur yra toks m3 :P

  18. Varske- 2009 02 05, 16:59

    Va cia tai auto.. e30 uber alles. na, tik e9 man grazesnis, bet ji isvis kosmosas. o kad lietuvoje ju nera, ar 1, kita, pilnai tikiu. Taciau tikrai zinau, kad lietuviu meistriukai yra paruose e30(ne M3), kuriu galia gerokai virsija standartinio m3. pvz su m62b44 varikliu :) ispudingas daiktas…
    bet M yra M… :D
    “kada nors ir as toki turesiu”

  19. tgsi- 2009 02 24, 19:34

    Yra yra pagal regitra mes uzregistravom antra bmw m3 e30 Lietuvoje!
    BMW M3 e30 2.3 16V 147kW 1986m juoda for sale 10 000eur. Tech. draudimai ir tt.
    8-680-50134

  20. Tarakonaz- 2009 02 24, 19:38

    /me speechless… Būtų įdomu pamatyt foto! Įdomu kur pirmasis slepiasi…

  21. tgsi- 2009 02 24, 23:06

    pirmasis tai kietai zinok registruotas 1995 metais o masina berods 1991-2 metu, nes primeciau kiek uz ta masina turejo atiduot zmogus

  22. tgsi- 2009 02 24, 23:08

    gal pas koki brunza garaze stovi, o gal jau nebera jos gyvu tarpe, bet cia info tiesiai is regitros kompo. Nes kai registravom idomumo deliai paprasem kad patikrintu, tai net patys darbuotojai buvo nustebe sako zinok kaip ir antra ant marijos zemes.

  23. Tarakonaz- 2009 02 24, 23:54

    Hm. Ar tik nebus tas pats raudonas, kuris dabar Vilniuje važinėja, bet su 1,8 varikliu (likęs M3 kėbulas)…

  24. tgsi- 2009 02 25, 11:50

    nenustebciau, siauliuose irgi buvo raudonas ledinis m3 tik matora buvo suede emkini tai buvo ikistas 2.3 6cilindru .

  25. Tarakonaz- 2009 02 26, 14:09

    O gal yra šito parduodamo juodo nuotraukų?

  26. Wiadukaz- 2009 03 03, 21:24

    tai paziurek autoplius’e gal yr tas, odel to, kokie buvo tu netikru m3 varikliai, tai manau, kad paprasti, kokie 2.3, ar kokie ten, mazdaug tokie buvo ;)

  27. [e30] BMW spec.- 2009 03 24, 19:08

    :DDDDD atsakymai ir pataisimai
    1. Nera tokio bmw kaip 320is yra tik 2.0is motoras beja jis yra savadarbis ir tuos motorus gamina du broliai italai….
    2.M3 e30 yra 7 man rodos ir 2 is ju su 2.0is motorais
    3.Ir tas tavo e46 tai….
    beja koks motoras kad 256kw?
    e30 taip gali ziuariai uztaisyti kad….

  28. M3- 2009 11 10, 11:28

    na as turiu 92m. 2.5i su pilna komplektacija M3, 143 kw. eina kaip bite, ismetimas nesveikas, spaudi ir prikimbi prie sedynes. uz kiek galeciau dabar tokia parduot kas zinot? pats pries 2 metus mokejau 3.500Eur. zn bus backa bet ant kiek?

  29. M-Tech- 2010 02 06, 18:08

    Nu bet cia ziuriu vieni BMW specai susirinke :D. BMW 320iS buvo gaminamas Italijos ir Portugalijos rinkai su “apkarpytu” S14 M-Power motoru.Motoro kubatura buvo sumazinta del ten galiojanciu dideliu mokesciu, kebulas pasirinktas paprasto E30 del to kad automobilio kaina butu prieinamesne eilianiams vartotojams.Visiskai “plika” 320iS buvo galima uzsisakyti niekuo nesiskirianti nuo 316i is isvaizos-4 duru kebulas, bamperiai/veidrodziai nedazyti kebulo spalva,nebuvo net Shadowline apdailos.Vienintelis skirtumas tai galinio ismetimo bakelis su dvejais vamzdziais kaip pas 6cyl. modelius.
    Dvieju duru 320iS standartiskai is gamyklos ejo su pilna M-Technik II apdaila.
    Variklio kodas S14B20, 2L variklis turejo 192AG-neblogai:) Automobilis buvo komplektuojamas su 5 pavaru sportgetrag greiciu deze kaip ir pas M3.

  30. Siaip- 2010 03 08, 15:44

    Vilniuje viena raudona M3 E30 tikrai yra :) Ir motoras pas ja S14.

Rašyti komentarą