2011 10 mėnesio įrašai

Tarakonaz

Aktualijos

Pastaroji savaitė buvo sunki. Psichologiškai. Keturias dienas iš eilės man nesisekė! Na, dauguma aišku sakytų, kad čia smulkmenos, nes taip ir yra, bet kai tos smulkmenos nutinka kasdien, tai nori ar nenori, nuotaika vis vien prasta ir  stresas, nervai padaro savo – pyksti ant visų, ant savęs ir ant nieko, nesuprasdamas, kas darosi ir kodėl taip nutinka.

Šeštadienis. Važiavau į Kaune vykstantį studentų slalomą. Na, atstumas tai šiaip ar taip nemažas nuvažiuotas vien dėl slalomo (bet pats slalomas buvo nemokamas, kas biškį atpirko viską), todėl norėjau gerų rezultatų. Pirmas važiavimas – visai ok, jei nebūčiau kliudęs vieno kuoliuko. O štai antrame važiavime pamiršau vieną kuoliuką apvažiuot – neįvykdymas… Kaaaip abydna buvo – konkurencija buvo minimali. Ir nors ta pergalė ar prizinė vieta būtų buvus menkesnė už 4 vietą SVC slalome prieš porą savaičių, bet turėčiau taurę. Bet negavau. Liūdnas važiavau į Vilnių ir mintyse buvo tik viena frazė – “važiavau į Kauną vien tam, kad susimaučiau”.

Sekmadienis. Long story short – nugriuvau (nepasakosiu kaip – juokinga ir gėda). Susiplėšiau fuckin’ striukę, nusibrozdinau alkūnę, delną, kelį, biškį batus suplėšiau… Visgi greitis, prie kurio nusibatoninau, buvo apie 20-30 km/h… Tai va kelias diena skaudėjo viską, dabar tai jau ok.

Pirmadienis. Atsisėdau sau paskaitoj, pasidėjau kompiuterį ant stalo ir reikėjo praleisti P. G.  – nu tai aš pakilau, užkliudžiau staliuką, anas užsilenkė ir nukrito kompiuteris. Zjbs. Pakėliau, įsijungiau – klaviatūra neveikia. Tiksliau, veikė S, M ir N mygtukai, o kiti – ne. Dar biškį bandžiau spaudinėt, tai ir dalis kitų pradėjo veikt. Biškį pagooglinau (labai jėga googlint renkant tekstą iš pavienių raidžių ir copy-pastinant jas) ir radau, kad tiesiog galėjo atsijungti laidelis nuo motininės. Grįžęs namo išsiardžiau ir pamačiau, kad tikrai taip – prijungiau viską atgal ir kompiuteris normaliai veikė! Visa laimė! Bet tas kelias valandas po “nelaimės” vis vien buvo neramu ir liūdna dėl kompo.

Antradienis. Pabuvau paskaitose, grįžau namo – viskas ok, nieko nenutiko. Dar mamai net pasakiau “šiandien nieko nenutiko”. Bet vakare turėjau važiuoti padirbėti su Pežuku. Nu tai važiavau važiavau, pasigirdo klaksėjimas (tikrai maniau, kad vėl indėklai prasukti), sustojau ir dėl viso pikto nevažiavau niekur, pasikviečiau motoristą, tai parsitempėm į garažą… Tai jis irgi galvojo, kad gali būt indėklai. Tipo pagal šią teoriją būtų taip, kad nupirkau variklį su prasuktais indėklais į kurį buvo supilta medaus ir po 800 km, kuriuos jau nuvariau, tiesiog išsiplovė ten viskas ir atsiskleidė. BET šitą teoriją atmetėm, nes garsas kiek kitoks ir + jis beveik baigiasi, kai įminta sankaba. Tad veikiausiai problema greičių dėžėj! Vat. Hipotezė: guoliai kokie nors šūdą mala. Nu irgi nieko gero, aišku, bet bent jau ne variklis. O kol kas galiu važinėt, nes vis vien tvarkyt reiks jau, o kažką blogiau padaryt sunku (ir gal nepadarysiu). Trauka, bėgių perjungimas OK. Vienintelis minusas – garsas. Jokių kitų pašalinių dalykų nėr. Bet kokiu atveju, tai – papildomos išlaidos. Ir nervų kiek suėdė, eina na…

Ir štai po tokių 4 dienų nenorom pradedi galvot apie visokias nesąmones. Ypatingai lindo mintys apie karmą – aš kaip tik dabar kasdien (dažniausiai prieš einant miegot) žiūriu serialą “my name ir Earl”, kuriame vyrs taiso savo klaidas, nusikaltimus tam, kad gyvenime labiaus sektųsi. Kai ką nors daro negerai – karma atsiunčia jam bėdą. Prisižiūri žmogus tokių serialų, tai ir sau bandai pritaikyti ir galvoti, ką darai blogai. Aš žinoma sugalvojau ir pradėjau daryti kitaip ir kol kas nieko blogo nuo antradienio nenutiko. Bet realiai tai nesąmonė, sutapimas čia, ane? Anyway, kol nenutiko nieko blogo, reikia džiaugtis.

Štai vakar sugalvojau susitvarkyti, atsinaujinti biškį blogą. Man labai patinka preciziška tvarka tokiuose dalykuose ir malonios smulkmenos. Pvz: padėka blogo apačioj! Bet ji jau senokai ten, metus kokius tikrai. O vakar aš atsinaujinau nuorodas (pridėjau “balandžius teroristus” – draugo (bent jau taip supratau) blogas) ir ikonėles – dešinėj pusėj jų dabar 10, o ne 5. Ten nuorodos į mano dalyvavimą kituose puslapiuose – soc. tinkluose ir panašiai. Kai pažiūriu, tai visai nemažai web tarnybų naudoju: Facebook, Tumblr, Picasa, Foursquare (kurį, beje, LABAI rekomenduoju – tam reikia išmaniojo telefono), Vibe.lt, Last.fm, Vimeo, Youtube… Ar ne per daug?

Tarakonaz

Ad Hoc: Nepatogus Kinas

Prieš porą metų jau rašiau apie šį festivalį. Tai šiais metais jis vėl bus, žinoma. Prasidėjo vakar! Filmai suskirstyti temomis:

Festivalis nėra nemokamas. Tačiau nėra ir brangus. Galima duoti nors ir 1 centą už bilietą, bet galima aukoti ir daugiau, kas kiek gali.

Kol kas, permetęs akimis filmus, keliais susidomėjau ir bandysiu juos pažiūrėti, jei pavyks suderinti su paskaitom ir darbu. Gal net ir aprašysiu juos, jei pagaus įkvėpimas, kaip sakoma…

KALENDORIUS

Tarakonaz

Geriausias Lietuvos vairuotojas 2011

Jau dešimtą kartą Lietuvoje organizuojamas konkursas, kurio metu bandoma išsiaiškinti, kas yra pats geriausias vairuotojas visoje Lietuvoje. Dalyvauja visi norintys ir turintys ne mažesnę nei 3 metų patirtį. Tad šiais metais jau galėjau dalyvauti ir aš! Galėjau ir dalyvavau.

1 etapas. Atsakiau į klausimus gazas.lt puslapyje ir išsiunčiau. Prieš 3 ar 4 dienas sulaukiau laiško su kvietimu atvykti į Regitrą. Viskas. Nėr ką daugiau pasakot.

2 etapas. Atranką į finalą sudaro 30 klausimų ir figūrinis važiavimas 2 automobiliais. Į teorinę dalį mūsų atėjo iš viso 86 žmonės (aš maniau, kad 100, bet netoli tiesos buvau). Klausimai buvo įvairūs. Pavyzdžiai: “kas tepalo žymėjime “10w40 SL” nurodo tepalo kokybę?”, “kokia didžiausia bauda skiriama už KET pažeidimą?”, “koks populiariausias pardavinėjimas automobilis autoplius.lt rugpjūčio mėnesį?”, “ką reiškia trumpinys EBD?”, “ką reiškia V, T, Q žymėjimai ant padangų?”, “kas laimėjo 1000km lenktynes šiais metais?”, “kaip žymimos Toyota sportinės versijos šiais metais?”, “kokie žurnalai apie automobilius leidžiami Lietuvoje?”, “Kokia Toyota Auris HSD co2 emisija?”, “kokios Goodyear padangos apdovanotas kažkokiu baltosios gulbės apdovanojimu?” ir t.t. Tai kaip matosi, klausimai ne iš KET, labiau bendras išprusimas, domėjimasis, kaip ir… Senesni dalyviai atskleidė, kad tokio tipo klausimai visada būna, tad kitiems metams reikėms vėl pasižiūrėt remėjus (Toyota, Goodyear ir t.t.) ir pasidomėt apie jų propaguojamas prekes. Šiam kartui nieko nesiruošiau išskyrus tai, kad pažiūrėjau Auris HSD co2 emisiją, nes Dominykas Danys patarė. Ir neprašoviau, nes klausimas apie tai buvo. Rezultatus skelbė garsiai… Su nekantrumu laukiau savo pavardės. Daugiausiai padaryta klaidų – 25 (tiek padarė daugiau nei vienas žmogus). Ir tada iš eilės vardino visus, kol priėjo 7 klaidų skaičių ir pasakė, kad visi jie ir padarę mažiau, pateks į antrą dalį (slalomą). Aš padariau 5 klaidas. Tai buvo mažiausias klaidų skaičius iš visų. Aišku, ne aš vienas. Mūsų tokių šaunių buvo 5 berods. Kadangi už kiekvieną klaidą skiriamos 5 baudos sekundės slalome, mes, padarę po 5 klaidas, turėjom pranašumą prieš kitus. Tad kol kas man sekėsi tikrai geriau, nei tikėjaus. Ir štai 15 mūsų atėjo į Regitros aikštelę. Ten pamatėm diiidelį Toyota Land Cruiser ir Toyota Auris HSD. Jooo. Aš esu vairavęs Toyota Previa, tad dėl gabaritų nedaug tebijojau, tik biškį. Pradėjom nuo džipo… Startavau gerai, porą klaidų buvo apsisukinėjant, bet kuoliuko nekliudžiau, tiesiog šiaip taisytis daug reikėjo. Ir po to parkuojantis galu su džipu irgi sekėsi labai neblogai. Padariau 3 ar 4 laiką iš visų ir nieko neužkliudžiau. Vėliau sėdau prie Auris HSD vairo. O ten pavarų svirtis įdomi. Kaip joystick’as aka linksmakotis. Tipo stovi visada vienoj padėty, o kai perjunginėjant nukreipi į kurią nors padėtį, atleidus tą linksmakotį, jis pats atšoka atgal į tą pradinę padėtį. Labai patogu, kai pripranti. Aš nebuvau labai pripratęs, vieną kartą suklydau. Iš pradžių labai gerai su atbuliniu išvairavau T formos sankryžoj, pagyrė po to mane kiti, kad geriausiai, bet U formos apsisukime sumaišiau su bėgiais ir truktelėjo automobilis į priekį biškį, ko pakako, kad kliudyčiau kuoliuką (10 s bauda). Vėliau susinervinęs kliudžiau dar vieną, tad iš viso 20 s baudų susirinkau iš važiavimo Auris. Bet laikas 39 sekundės. Kažkam 44 buvo pavykę padaryt, tad jei ne tos baudos (jomis aš laiko nesutaupiau), būtų buvę tobula. Bet nieko. Vis vien tarp vilniečių užėmiau 4 vietą, o kadangi į finalą patenka 7 ir 1 moteris, man to pakako, kad patekčiau ir aš. Nusileidau tik Lietuvos automobilių slalomo čempionui J. Eimontui, 2010 m. geriausiam Lietuvos vairuotojui, kuris taip pat ir slalomuose dalyvauja, K. Taškūnui ir D. Daniui, kuris šiaip šaunuolis, žiauriai gerai vairuoja. Taip save guodžiu… Su jais visais trim yra tekę susidurti anksčiau slalomuose ir dar neteko nei vieno jų nugalėt (nors gaaal Dominyką kažkada ir buvau aplenkęs, nepamenu)! Bet gal kada nors…

3 etapas. Finalas Toyota atstovybėj… 24 geriausi vairuotojai iš visos Lietuvos (atvyko 22). Nieko daug nesitikėjau, nes labai gerai jau tai, kad išvis patekau į finalą! Atvažiavau, sutikau dar kolegą iš Peugeot klubo (iš Klaipėdos atrankos), kurį jau sutikęs Fast Lap’uose buvau. Apžiūrėjau transportą, kuriuo bus važinėjama… Toyota Hilux Arctic Edition (su panašiais Top Gear važiavo) su priekaba ir Toyota Aygo… Hilux’o ir priekabos bijojau, nes jis diiidelis ir automobilio su priekaba išvis nė karto nevairavau. Ir dar reikėjo atbulom įsiparkuot. Nu vienžo, baimės daug buvo. Tad apie kiekvieną užduotį atskirai papasakosiu.

  1. Slalomiukas su Hilux ir priekaba. Man reikėjo važiuoti pirmam, tad aš ne tik kad nevairavęs su priekaba, bet ir pažiūrėt į mokančius tai daryt negalėjau. Pro vartus, aštunkę suvažinėjau labai gerai, nei vieno kuoliuko nekliudžiau, o parkuojantis atbulom tai sekės labai nekaip. Užtrukau belenkiek laiko… Nu aišku, nieko nekliudžiau ir į duotą max laiką įtilpau (buvo, kas netilpo). Įspūdžiai geri! Smagu save išbandyt buvo. Ne tik mažiuką Pežuką vairuot moku, škias.
  2. Slalomiukas su Aygo. Nu čia tai susimoviau. Ėjau su mintimi “va čia tai atsilošiu”, bet išėjo priešingai. Blyn, ko aš taip skubėjau, lekiau… 3 kuoliukus pagavau! Tai yra 30 sekundžių baudos!!! Reikėjo vos lėčiau važiuot ir viskas būtų buvę gerai. Nu nieko, pats kaltas. Tiesa, Aygo šūdas, nepatiko man, bukoka mašina.
  3. Padangų įvardijimas. Gulėjo 7 sudėtos padangos, kurių tik raštas matėsi. Davė lapus su apibūdinimais, tokiais kaip “vasarinė padanga, kuri dėvintis keičia raštą”, “žieminė skirta bla bla bla…”. Nu ten jau tokie rimti apibūdinimai, reikėjo tikrai nusimanyt. Turbūt suklydau nemažai. Esu tikras tik dėl to, kad teisingai įvardinau, kuri dygliuota (nes tokia viena buvo).
  4. Atsarginio rato išėmimas. Toyota Land Cruiser… Duodamos 5 minutes ir per jas reikia išimti atsarginį ratą. Nuuu tai pradėjau ieškot kaip atidaryt bagažinę. Užtrukau tikrai ilgiau, nei įmanoma pagalvot. Tada vėl užtrukau bagažinėj beieškodamas rato… Lupau tą kilimą, nieko ten nėra, turbūt nelabai buvo galima lupt. Po to žiūriu, padanga po dugnu, “lauko” pusėj tipo. Ir grandinė kabėjo kažkokia. Nu tai aš iškart už jos. Kur tau, nė velnio ji ten nepadeda niekuo. Paklausiau, kiek praėjo laiko. Sako “3 minutės”. Pasidaviau ir nuėjau. Vėliau paaiškėjo, kad iš 22 žmonių tik 5 tai pavyko! Iš jų vienai moteriai, kuri labai protingai padarė – pradėjo skaityt knygutę, kurioj viskas paaiškinta.
  5. Dviguba užduotis su Toyota Auris HSD automobiliu. Pirmoji užduotis – važiuoti kuo ekonomiškiau; antroji – tam tikrose vietose, kurias parodys keleivio vietoj sėdintis teisėjas, važiuoti tam tikru greičiu (arba 50, arba 70 – jis pasako). Smagumas tame, kad spidometras uždengtas ir matosi tik vidutinės kuro sanaudos. O greitį mato keleivis prie kojų – ten, kaip supratau, GPS stovi su ekraniuku. Pirmyn! Išvažiavom į Ukmergės plentą. Sekėsi gerai. Padariau 3,8l/100km – tiek deklaruoja ir gamintojas. Taip pat, buvau užmetęs akį į rezultatų lentelę, tai mačiau savo kelis greičius – 49 ir 71. Tai vos per 1 km/h klydau. Tiesa, kitų 3 greičių kituose punktuose nepastebėjau, nesimatė – gerai slėpti teisėjui sekėsi. Nu bet jis ir pats mane pagyrė, kad gerai pasirodžiau. K. Taškūnui pavyko padaryt 3,1l/100km sanaudos, beje. Ot šaunuolis, ne?
  6. Teorinė dalis. 10 Regitrinių klausimų ir 8 Toyotiniai. Čia nėr ką pasakot.

Tai tiek įspūdžių… O užėmiau aš 16 vietą finale!!! Turint omeny, kad iš 22, tai nekažką, bet turint omeny, kad tai tarp pačių geriausių, tai visai neblogai. Kitais metais reikės pasirodyti geriau! Konkursas tikrai įdomus, rekomenduoju visiems išbandyti savo jėgas.