2008 04 01 23:01
Lotus 7 konstravimas
Jau nebežinau kiek laiko svaigstu dėl šio automobilio. Turbūt jis mane ypač pradėjo žavėti tada, kai jį pamačiau gatvėje ir po to pažiūrėjau dar video… Nuo tada tai tapo mano svajone. Maniau, kad ją įgyvendinsiu būdamas 30-40. Dar maniau, kad ji kainuotų minimum 50k (jei perkant iš Caterham ir ją pačiam konstruojantis). Tačiau atsiverčiau per4m.lt forumą ir radau, kad kaina būtų net iki 20k litų. Taigi nusprendžiau, kad visgi pavyktų turėt šį automobilį iki 30 arba net iki 25 metų. Na, neskubant labai. Vasarą turbūt griebsiu literatūrą apie mechaniką ir išsistudijuosiu automobilio sandarą, kadangi dabar niekaip nesugebėčiau sukonstruot automobilio net ir turint visas dalis. O po kelių metų gal net pavyktų pradėt šį ‘lego’… Gal planai skamba labai optimistiškai, bet juk tai tikrai yra realu. Šiaip įrašas tik dėl to, kad būtų išsaugota toji diena, kai sugalvojau, kad reikia imtis iniciatyvos. Vėliau bus smagu stebėt kaip elgsiuos. 2#=22#.
20 koment. to “Lotus 7 konstravimas”
Wow, ambicingas tu :) Galiu tik sėkmės palinkėti!
Skaitant per4m.lt forumą vis daugiau kyla baimių, kad gali išeit šnipštas, bet tereikia pradėt domėtis. Jei labai nori, tai pavyksta visada, o aš noriu labai.
Tai galima ir paprasyt ten kokio draugo draugo mechaniko, kad pagelbetu. Nereiktu tiek dometis paciam :)
Žiūriu žiūriu, kad parašiau šį įrašą balandžio 1 dieną… Kad tik tai neliktų tik pokštu… Šiaip manau, kad reiks parašyt tiems, kurie jau konstruoja. Gal visgi bus kokių patarimų. Bet dar neskubu – dar tik pati pradžia ir neaišku kiek mėnesių aš liksiu toks užsidegęs – gal po poros mėnesio jau visai nenorėsiu.
Mhmmmmm… Gražus tas Lotus, bet kažkaip neatrodo, kad tokį būtų lengva sukonstruoti… O jau nekalbant apie variklį. Aš šiaip pats esu optimistas taigi linkiu tau sėkmės. ;)
Pradžiai jis būtų biudžetinis. Paimčiau turbūt kelis senus fordus – donorai būtų. Reikia dar viską gerai apgalvot, daug prisiskaityt. Bet aš neskubu – manau, kad realus projekto starto laikas bus po kokių 3-5 metų. Po 3 metų bent jau 20k turėčiau būt sutaupęs, jei labai taupysiu. Bet, na, neskubu. Aišku, tikiuosi, kad po kokių 10 metų nuo dabar jis jau bus baigtas. Ir taip… Tikrai nėra lengva, bet norint tikrai įmanoma.
Tau nepavyks!
Jau man taip visi sakė kai užsidegiau noru išmokt važiuot vienračiu.
wikipedia.org/wiki/Edmundas_Kučinskas :DD
Vienas minusas – avarijos atveju manau tiek remontas, tiek gydymas daugiau kainuotų, nes automobilis visgi trapesnis, mažesnis.
Apie tai reikia negalvot. Šiaip dar ir benzino bakas prie nugaros, todėl jei kas įvažiuotų, irgi gali baigtis labai blogai… Bet kaip jau sakiau – apie tai negalvoju, nes dingtų noras ką nors daryt.
Na, gali piktdžiūgiškai šyptelt nebent dėl to, kad vis saugiau nei britva.
O aš tikrai ne kokį Lotus ar kokį kitą imsiu, o britva :) Galėsim lėkt vienas į kitą pažėsim kuriam blogiau baigsis :D
Aš ir sakau, jei jau ne Volvo ar Saab, tai jamt tik britvą.
Pažiūrėsim, Tarakone, kaip su savo popieriniu LX6 atsilaikysi prieš du gsxr. :D
Nu kam tokia masina reikalinga, su tokia tik per gera ora vazinet , ir nepakeliausi su tokia , dar vaziuojant balandziai gali i vidu pridergt…arba net ant taves pacio..
Neįtikinai.
Kam automobiliuose liukas? juk gali balandžiai apšikt.
Keliauti nesiruošiu niekur.
Blogam orui turiu Honda Accord (kuriuo kaip tik nuo rytojaus jau bus nebevažinėjama).
Aš net nežinau kiek daug su juo važinėsiu… Tiesiog tai svajonė. Net jei šį automobilį naudosiu ne pagal paskirtį (visgi sportinis automobilis), o tiesiog kartą per savaitę išvažiuosiu, man bus dzin. Čia tiesiog svajonė be jokių svarių argumentų kodėl man jo reikia.
Sveikas,
surinkineju ir as toky daigta. Tai galiu iskarto nuteigti, kad nera taip lengva, o jei nenusimanai technikoje, mechanikoje, tai nera tikslo is vis pradeti.
Lotuso rema gaminau gal menesi, du, ir tai iki galo nepabaigiau kaikuriu dalyku, kaikur teks pataisyti. Daug dalyku reikia eksperimentuoti, keisti, perdarineti, nes nera konstruktoriaus, reikia paciam ieskoti daliu nuo kitu masinu ir bandyti pritaikyti…
Jei noresi pasikonsultuoti rasyk dainiusdd@takas.lt, galesiu duoti vaizdines medziagos kaip kas vyko…
Dabar dar mąstau apie naudoto automobilio pirkimą – D. Britanijoj jų yra – pigiausias beveik 40k, 135 arkliai ir vairas dešinėj pusėj… Bet dar kol pirksiu, tai praeis daug metų, tai atsiras dar kitokių, o vairą tai jau persikelčiau, nes, iš pirmo žvilgsnio, atrodo paprasčiau nei paprasto lengvojo automobilio… Aišku, susirinkinėjant pačiam pavyktų sutaupyti pinigų, įsidėti galingesnį variklį, bet tik laiko daug suvalgytų… O dar žinių ir sugebėjimų reikia… Todėl mąstau, kad gaaal visgi teks pirkti surinktą. Svarbu, kad pagrindas geras jau būtų, o variklį, pavarų dėžę būtų galima įsidėti su laiku, kai nepakaktų 135 arklių (svoris gi mažas, tai abejoju ar man greit dings smagumas važinėt su tokiu sąlyginai silpnu varikliu).
Labas. Aš taip pat svajoju apie šį auto ir galvoju pradet rinkt. Internete radau kad galima ja pasidaryt iš nissan sx200 http://www.pbase.com/paulgreen/lotus_7&page=1. Taigi siulau nepasiduot!!! Kas nerizikuoja tas negeria sampano.
Siulau baigti kokia profesine automechaniku mokykla. ,,VAVM” Labai protingi mokytojai ir geba aiskiai destyt. Technika visa nuliova net kaikurie servizai neturi tokiu instumentu. Pats ten mokaus :) Žodžiu pasidarys viskas žymiai paprasčiau