Tarakonaz

Pradžių pradžios pradžia

Kadangi įsigijau pirmąjį bent minimaliai vertą dėmesio automobilį (kuriuo susižavėjau niekada gyvai nematęs), tai sugalvojau, kad gal jam reikia skirti visą atskirą kategoriją bloge. Gal tai paskatins dažniau užsukt ir parašyt ką nors (suprantu suprantu, kad mažai kam bus įdomu apie mano meilužę prancūzaitę skaityt, bet man tai nerūpi, jei atvirai). Kadangi jau praėjo 2+ mėnesiai nuo pirkimo, tai dar reiks prisivyt ir parašyt už tuos abu mėnesius. Ką gi, pradedu ir pristatau jums Peugeot 106 Rallye S2.

2010-08-03 – Viskas prasidėjo nuo BaurTC nuotraukos auto.Banginių klube ir jo žodžių “emocijų už Subaru daugiau teikia”. Iškart susidomėjau – tie žodžiai mane papirko kaip saldainis vaiką… Pradėjau Googlint ir YouTubint. Ir tai buvo antras dalykas, kuris nupirko mane – šis video: K56XW3Ca9zc. Daugiau man nieko nebereikėjo – įsimylėjau. Nutariau kurį laiką patykoti skelbimų Lietuvoj – tikėjausi surasti už prieinamą man kainą…

Apie patį automobilį jau galėjau pasakyti tiek, kad jie ypatingai mėgstami D. Britanijoj. Ten ir ekskliuzyvai anie – tik 500 tokių pagaminta ir kainos prasideda nuo 2000 svarainių. Kuo jie skiriasi nuo paprastų 106 arba 106 GTi? Šis modelis buvo išlengvintas, paruoštas kuo paprasčiau – standartinė versija neturi nei ABS, nei vairo stiprintuvo, nei el. langų, nei plastmasinių salono apdailų ten, kur nereikia – nieko. Skiriamieji šio modelio bruožai buvo mėlynos spalvos kilimas, ciferblatas ir raidės ant bėgių perjungimo svirties. Gražiai ta mėlyna spalva žiūrėjosi… Taip pat šie modeliai turėjo išskirtinį sėdynių ir durų apdailos raštą, ženkliuką “Rallye” virš daiktadėžės ir viduj kaip ir viskas. Automobilio išorė yra su standartine sportiškesne apdaila – ir GTi, ir kitose specialiose versijose tenka pamatyt tokią apdailą. Nėra halogenų, nėra lietų ratlankių – automobilį puošia balti Michelin skardinukai – ir stiprūs, ir sąlyginai lengvi. Po kapotu 1,6 variklis ir 105 arkliai. Lyg ir nieko ypatingo, tačiau automobilio svoris mažiau nei 900kg! Tik GTi variantas buvo galingesnis – 120 arklių, bet ir sunkesnis, su daugiau privalumų jie eidavo. Posūkiuose, teigiama, Rallye versija yra greitesnė.

2010-08-12 – Naujas Peugeot 106 skelbimas – iš Telšių. Kadangi prenumeravau visus Peugeot 106 skelbimus (o jų tikrai nedaug), kad neduokdie nepražiopsočiau, vieną rytą pastebėjau įdomu skelbimuką. Iš išorės lyg ir Rallye versija, lyg ir ne – ne visi lipdukai yra, nėra skardinukų ir šiaip aukštesnė tokia atrodo… Vidus irgi vos keliomis smulkmenomis skyrėsi nuo Rallye versijos – nebuvo Rallye ženkliuko virš daiktadėžės. Įdomiau buvo jos vardinti privalumai. Šis modelis ir su vairo stiprintuvu, ir su elektriniais langais, ir su šildomom sėdynėm. O įdomiausia – dokumentuose nurodytas variklis – 1,5l ir 40kw, nors turėtų būt 1,6l ir 77kw. Paskambinau, paklausinėjau – lyg ir nieko nežino, kad kažkuo ypatingas modelis, todėl paprašiau įmesti variklio nuotrauką, kurią tą patį vakarą ir įmetė. O jau koks purvinas jis buvo – siaube… Lyginau variklių nuotraukas (skelbimo ir tikrų Rallye) ir lyg viskas sutampa… Dilema – ką daryt? Kaina tikrai gerai buvo… Tai dar keletą dienų svarsčiau, tariausi su keliais žmonėm ir nusprendžiau, kad reikia nuvažiuot į Telšius. Foto iš skelbimo: front, rear, interior, engine.

Rašyti komentarą